Działania eventowe, nowe technologie, działania niestandardowe (m.in.: happeningi)

OM Maker, lubimy nowe technologie w reklamie

Strony www

Projektowanie stron www, marketing internetowy, web design.
Serwisy korporacyjne i produktowe.

Komunikacja Bluetooth

Proponujemy nowoczesne narzędzia marketingowe do komunikacji
z klientami
wykorzystujące do dystrybucji materiałów promocyjnych
i innych treści przygotowanych przez organizatorów bezpośrednio na telefony i urządzenia mobilne osób znajdujących się w zasięgu nadajnika. Rozsyłanie kontentu może się odbywać wg dowolnego harmonogramu godzinowego, tygodniowego, miesięcznego uzależnionego od charakteru kampanii reklamowej. Krytycznym elementem przesyłania elektronicznego kontentu reklamowego jest jego właściwe dopasowanie do modelu telefonu użytkownika. Nasze urządzenie rozpoznaje model telefonu i jest w stanie wysłać odpowiedni kontent, który zostanie poprawnie wczytany przez telefon komórkowy. Mogą być to treści wielojęzyczne. Możliwe do wysyłania są: obrazy, animacje gif, pliki wideo, muzyka i dźwięk, aplikacje Java, pliki HTML.

Jak to działa?

Faza 1
Wykrywanie telefonów komórkowych: po uruchomieniu urządzenie nadawcze automatycznie wykrywa urządzenia obsługujące Bluetooth, znajdujące się w pobliżu.

Faza 2
Przesyłanie prośby o akceptację połączenia: Do wszystkich wykrytych urządzeń, urządzenie nadawcze przesyła swój identyfikator (nazwę) stacji roboczej (nazwa może być ustalona indywidulanie) - po akceptacji połączenia system nawiązuje kontakt / stosowanie tzw. zachęty, czyli odpowiednio wyeksponowanej osoby z transparentem o przykładowej treści: "włącz bluetooth w telefonie odbierz wiadomość"; zwiększa zdecydowanie skuteczność takiej akcji./

Faza 3
Przesyłanie plików: bluAir przesyła pliki wg wcześniej ustalonej listy do wszystkich urządzeń, które zaakceptowały połączenie - dzięki wykorzystaniu wielowątkowej architektury, transfer danych odbywa się
w sposób symultaniczny (do wielu urządzeń w tym samym czasie)

Istnieje niezliczona ilość pomysłów na to jak wykorzystać koncepcję Bluetooth marketingu.

Sieć sklepów/Sieć usługowa: wysyłanie kodów promocyjnych, ofert specjalnych, informacji reklamowych o produkcie lub usłudze

Centra Handlowe: możesz dostarczyć Klientom informacji w czasie rzeczywistym, których nie uzyskaliby w inny sposób! Np. stale powiadamiając ich o sklepach, w których w danym momencie obowiązują promocje, rabaty, happy hours, itp.

Targi/Eventy: prześlij wizytówki, informacje o firmie, produkcie, gadżety reklamowe - tapety, dzwonki, muzykę i wiele innych.

Dlaczego Bluetooth Marketing?

Ulotki lądują w koszu, gadżety w szufladzie, samplingi – coraz częściej omijane przez Klientów szerokim łukiem, a standardowe kampanie SMSowe tylko irytują. Nachalnych reklam w gazetach, TV i na ulicach większość Klientów zdaje się nie zauważać!

Jeśli szukasz nowych koncepcji marketingowych, bluetooth jest idealnym narzędziem, które ma wiele cech wyróżniających go spośród tradycyjnych
i innych elektronicznych form promocji.

Atrakcyjniejsza forma
Twój przekaz może być bardziej funkcjonalny i bardziej atrakcyjny. Poprzez bluetooth możesz swoim Klientom przesłać coś więcej niż prosty przekaz reklamowy, utrwalając wizerunek marki jako poszukującej nowych rozwiązań i przyjaznej swoim Klientom.

Akceptacja Klientów
Dzięki atrakcyjności kontentu, a także modelu przesyłania danych wyłącznie za zgodą Klientów (tzw. permission-based communication), reklama przesyłana przez bluetooth nie jest odbierana jako spam
(w przeciwieństwie do wielu kampanii e-mail lub SMS).

Badania wykazują, że ponad 85% uczestników jest zadowolona lub bardzo zadowolna z takiej formy promocji produktów lub marki. Jest to bardzo wysoki wynik w porównaniu do wszystkich innych for marketingu tradycyjnego i elektronicznego.


Strony mobilne

Proponujemy także możliwość realizacji strony mobilnej w wersji na telefony komórkowe, oraz inne urządzenia mobilne, np tablety. Wykorzystujemy zaawansowane technologie pozwalające automatycznie wykryć rodzaj i model urządzenia użytkownika, dzięki czemu strona wygląda estetycznie na niemalże każdym telefonie obsługującym mobilny internet. To ważne, ze względu na różnorodność wyświetlaczy w telefonach i urządzeniach mobilnych. Oferta obejmuje zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymywanie strony mobilnej.

Kampanie Fotokodowe

Fotokod jest linkiem do dowolnej treści multimedialnej - tekstu, obrazu, dźwięku albo strony internetowej. Poprzez zeskanowanie Fotokodu,
zostaje odczytana zakodowana treść powiązana z realnym obiektem. Fotokod może wywoływać określoną akcję telefonu: wykonywanie rozmowy, wysyłanie smsa czy zapisanie kontaktu.

Zalety Fotokodów:
to innowacyjny i przyciągający uwagę nośnik informacji

  • są szybkim i prostym połączeniem świata rzeczywistego z wirtualnym
  • to natychmiastowy kanał informacji zwrotnej
  • są dostępne w każdym miejscu i czasie
  • wszystko może być nośnikiem informacji - materiał czy wielkość nie ma znaczenia


Jak to działa:
Po zeskanowaniu Fotokodu, użytkownik zyskuje dostęp do ukrytych treści, tj.: przewodnik turystyczny, program imprezy, prezentacja firmy, konkursu czy oferty handlowej. Informacje w postaci lekkich interaktywnych stron internetowych w dowolnych językach mogą zawierać:

  • teksty
  • zdjęcia
  • nagrania audio
  • filmy
  • ankiety

Fotokod może także wywoływać określoną akcję telefonu:

  • wykonywanie rozmowy
  • wysyłanie SMSa
  • zapisaniekontaktu

Mapping 3d, Videoart

OM Maker realizuje tego typu działania we współpracy ze specjalistycznymi agencjami graficznymi, animacyjnymi (m.in. z agencją deep line).

W tego typu widowiskach jako miejsce prezentacji wykorzystuje się zazwyczaj powierzchnie budynków, oryginalnych obiektów, ciekawe ściany na których wyświetla się specjalnie przygotowany pokaz. Prezentacja wykorzystuje bryłę obiektów potęgując efekt przestrzenny. Wyświetlany obraz nie sprawia wrażenia płaskiego, lecz sprawia wrażenie ruchomego, ożywionego obiektu - budynku.

Szczególnie efektownie mapping 3d wygląda na dużych budynkach, wykorzystując efekt skali tworząc spektakularne wyjątkowe widowiska. Pokaz jest formą animacji filmu, niejako rozciągniętej, “uszytej na miarę” dla wybranych ścian budynku.

Granicą dla pokazu jest jedynie wyobraźnia artysty - Concept Menagera projektu i wytyczne dla projektu. Pokazowi towarzyszy zsynchronizowana, skomponowana specjalnie do pokazu muzyka,
i inne efekty świetlne i dźwiękowe generowane przez system różnych urządzeń do prezentacji.

Idea, koncepcja artystyczna projektu powstaje w konsultacji z Klientem. Proporcja treści artystycznych pokazu i komercyjnych informacji dotyczących obiektu pozostaje do ustalenia.

Akcja eventowa z realizacją mappingu obejmować może:

  • przygotowanie - 10 minutowego pokazu multimedialnego - mapping'u 3d na wybranych ścianach, przestrzeniach,
  • przygotowanie oprawy muzycznej i wizualnej pokazu (pokaz może być powtarzany w ciągu wieczora kilkakrotnie),
  • realizację i organizację pokazu, w tym nagłośnienie i obsługę wydarzenia,
  • pomoc w nagłośnieniu medialnym wydarzenia, realizację kampanii
    w najbardziej efektywnych mediach, m.in.: Onet.pl, Facebook,
  • dokumentację pokazu i umieszczenie w sieci m.in. na YouTube.
  • dodatkową akcję marketingową ustaloną z Klientem; komunikacja
    z widzami widowiska, klientami, poprzez bluetooth i wysyłąnie dodatkowych informacji na telefony osób wyrażajacych na to zgodę

Akcje niestandardowe, happeningi

pomysł i realizacja wykorzystująca nowe gadżety i rozwiązania, które zaskoczyć mają widza. Scenariusze indywidualnie budowane dla Klientów, akcje wykorzystujące osoby i technologie dopasowane do oczekiwań klientów.